Pållar ♞

Hej,

I vintras var jag nere i mitt gamla stall och fotade lite på Pållarna i hagen. Jag tycker själv ätt bilderna blev väldigt mysiga.

Jag hade i förra inlägget skrivit att jag tänkte lägga ut mina sommarbilder, men så tittade jag igenom mina album och hittade dessa go'bitar. Kände att de bilderna måste jag dela med mej av!

Hoppas att ni har haft ett mysigt lov hittills. ♥

 
 
 
© Bilderna jag delar här behåller jag helst för mej själv och min familj, Tack på förhand ©
Johanna
2014-08-28 @ 18:17:16
URL: http://johannaa.horseworld.se

Mysiga vinterbilder!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ellenlakey.blogg.se

Man kan beskriva mitt liv som ett typiskt tonårsliv. Jag lever för snygga killar och fotografering. Lever gör jag i Stockholm. Hoppas du hittar nåt trevligt eller intressant här! ☻

RSS 2.0